Nieuwe website HV Leidsche Rijn live!

Het heeft even geduurd, maar de nieuwe website van Handbal Vereniging Leidsche Rijn is gelanceerd.

Er is weken aan gewerkt, maar wij denken dat het resultaat er zeker mag zijn!

Een van de belangrijkste dingen is het up-to-date houden van de website. Dat kunnen we niet alleen! Voor input zijn we afhankelijk van alle leden van onze vereniging en van bezoekers van deze website. Graag daarom het verzoek: heb je opmerkingen, nieuws, etc. die je wilt delen: stuur ze in naar website@hv-leidscherijn.nl.

De komende periode zullen er nog werkzaamheden plaatsvinden aan de website om hem nog fraaier te maken. Heb je input, ideeën en/of suggesties: schroom niet en laat het ons via genoemd emailadres weten!